<3

Lyssnar på Lady gaga skivan som jag köpte idag. Fan vad den är bra! Bara några låtar man inte hört förut men ändå, underbart. Älskar henne. She's my favorite (förutom Mandie, haha).

Kom på att jag glömt bort att berätta vad jag har köpt. Jag har köpt 4 spel och två cd-skivor plus en bras-dvd man fick med från en av skivorna.

CSI (PS2)
Crash bendicot (PS2)
Bilspel (minns inte vad det heter)
GTA (PS2) Så jääävla roligt ^^

• Sedan En Lady GaGa skiva och en julskiva (absolute christmas).

KUL :)

Har kollat på Ikea idag igen och kommit fram till att alla möbler och sånt jag ska köpa kommer gå på 20 tusen spänn. Ouff.. Får sprida ut det. Men fyfan vad fin min lägenhet kommer att vara när jag är klar med den :D
Sedan när Amanda kan flytta in hos mig kommer det bli ännu bättre. Längtar som fasiken. Bättre Sambo kan man iinte hitta :) förutom att hon inte kan slänga toarullen haha så söt. Kanske skulle testa några knep från Petras samlevnadsskola? Spola ned mobilen i toan? Ja det kanske skulle funka. Hahahahaha

Har skolkat från skolan idag, orkar faktiskt inte med skolan för tillfälligt. Vet inte vad det är som har hänt. Tappat lusten totalt. Känns ändå bara som att det går åt helvete.  Sen är det mörkt, kallt och äckligt ute. Blir depprimerad bara av att kolla ut. Usch.

Till nästa år ska jag spara en viss summa pengar och åka ivälg någonstans. Om det bara är en spa-helg så blir jag nöjd. Behöver en paus i mörkret. 

6 månader kvar till Juni. Vem mer än jag längtar dit?

Puss på er



Jävligt Weird - men vem är inte det?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej min älsklingssyster! :D

Gå till skolan! Om ett år kommer du att vara så jävla stolt över dig själv för att du har klarat det.

Lyssna på din kloka storasyster?



Livet här leker och dagarna går så fort att jag blir rädd. På lördag har vi varit här i en månad och det känns inte som mer än två veckor.



Det är regnperiod här nu. Den varar väl någon vecka till. I natt var det storm! Carla och jag gick och lade oss vid tvåtiden, först var det knäpptyst, om man bortser ifrån pipen som fladdermössen gör. Sen började det ösregna! och jag menar ösregna! taken här är inte de bästa och jag var helt säker på att det skulle rasa in. Det lät som vi satt i ett flygplan. Man kunde inte höra sina tankar för att regnet var så högt.

Haha.

:P



PUSSSSSS! Jag längtar tills jag får se din nya fina lägenhet. Den kommer att bli jättefin.

2009-12-09 @ 00:25:20
URL: http://linneaibrasilien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0