8 Augusti 2010

Hej!

De senaste dagarna har jag vaknat runt halv ett och det har förstört hela min dag. Det är det som är det jobbiga med sommaren, att man är vaken på nätterna och sover på dagen. Min kropp klarar inte det. Blir grinig och jag känner mig helt seg. Så vad jag vill säga är att från och med imorgon ska jag gå upp i tid. Något som det också ska bli ordning på från och med nu är träningen.
Det var tänkt att jag skulle ut och springa varannan dag hela den här sommaren men jobb och andra saker plus ändrat dygnsrytm har gjort att det inte har blivit så. Men som sagt, från och med imorgon ska det bli annorlunda.

Min älskling ska upp tidigt och jobba imorgon så jag tänkte gå upp samtidigt som henne och gå en lååång promenad. Det är det skönaste som finns, att träna på morgonen.
På onsdag ska jag träffa Sanna inne i stan på en fika och vi ska dessutom köpa gymkort så nu ska det verkligen komma igång!

Jag måste bara säga att jag älskar sommaren men jag blir så jäävla raslös av att inte ha något att göra om dagarna. Längtar faktiskt lite till skolan måste jag medge, Bella the weirdo.

Med det sagt tackar jag för mig. Godnatt. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0