Hola

Hej bloggen.
Idag har jag tagit en lugn dag. Sov till klockan halv ett sedan så läste jag en timma. Det enda jag faktiskt har gjort idag är att gå en promenad. Haha. Jag tycker det är skönt att ta sådan dagar ibland.

Jag har förresten Internet-shoppat lite vilket jag knappt inte gör längre.
Det här har jag beställt:

1.                   2.                  3.
  

1. En Cardigan som bara kostade 49.50 kr. Tyckte det var ett riktigt kap eftersom att den fungerar året om. Snygg och billig. Kan det bli bättre?

2. En kavaj som enligt mig passar till allt. Ville ha en kort kavaj med detaljer på. Lite roligare. 199 kr kostade den.

3. Ett vanligt linne. Har ett till linne i den här modellen. Gillar de sitter jättebra.  49.50 kr
Allt är från H&M!

Jag gillar höstmodet som har kommit in på H&M. Passar mig.

Förresten så firade jag och min älskling 1½ år igår och då åkte vi in till stan och åt lunch och jag köpte lite saker. Jag fick med mig hem en skjorta, ett linne, en mascara och sedan en skitbra whiteboard-veckoplanerare. Något jag har väldigt stor nytta för. Ska ta kort på det och lägga ut sedan.
Sedan ska jag se om jag har några bilder från sommaren som jag kan lägga ut också.

Ha en trevlig kväll :) 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Grattis till dig och Amanda! :)

Puss, jag älskar dig.

2010-08-10 @ 13:27:59
URL: http://badhabit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0