Sanna + Charlaine Harris

Lunchen med Sanna var jättemysig och vi pratade på som vanligt :)
Efter vi ätit klart bestämde vi oss för att ta en promenad till Skanstull (vi var i Gamla stan) och gå till en friskisk och svettis anläggning för att få lite mer information om priser och så. Den vägen tar normal högst en halvtimma men då jag och Sanna är typ likdana och älskar att kolla i affärer tog dne vägen snarare 1½-2 timmar, haha.
Jag köpte dessutom den nionde boken av The Sookie Stackhouse novels. Älskar de böckerna! Läser de på engelska och jag tror att om jag skulle läsa de på svenska skulle det förstöra hela allt för det är sättet hon skriver (hon skriver de är förresten en gammal tand, haha) på som gör de så bra! Rekomenderar de verkligen.

Vi har i alla fall bestämmt oss för att börja träna på F&S så i höst kommer vi två befinns oss där 3 dagar i veckan. Fyfan jag kommer vilja dö de första veckorna, haha..
Men jag gick upp galet i vikt efter att jag slutade röka för att jag åt så jävla mycket godis för att minska begäret av nikotin så nu fan ska jag bli av med de extra kilona. Väger just nu 61 Kg. Vill väga 56 Kg så nååågra kilo kvar.



Nionde boken. Rekomenderar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0