dumma film

Det är sanslöst hur fort tiden går.
Om bara ett par få månader så fyller jag 20 år, jag tar studenten i juni och i oktober så är det 13 år sedan min mamma togs ifrån mig.
Jag kan inte rå för tårarna som kommer av automatik när jag tänker på hur fort tiden går och hur mycket min mamma har missar av mitt liv.
Hon missade min jobbiga tonårsperiod och hur jag tog mig ur den.
Hon missade första gången jag betalade en räkning och hur jäkla duktig jag är på att göra budget men samtidigt att slösa bort hela mitt arv.
Hon missade min 18 årsdag, min första tripp till krogen och min första lägenhet.
Hon kommer missa min 20 årsdag och min student.
Hon kommer inte sitta längst fram i kyrkan och gråta när jag gifter mig.

Hur svårt jag än har att acceptera det så finns inte min mamma och med tidens alla händelser blir det bara jobbigare.
Älskar dig mamma och även fast jag hoppas att det kommer dröja en lång lång tid så hoppas jag att vi ses i himmlen eller någon annanstans i livet efter detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0