tusen år senare.

Har varit på Ikea två dagar i rad nu och känner att jag inte vill tillbaka dit på år och dar, haha. Fyfan. NU är jag trött på inredning.
Det som gäller nu för mig är kläder. Kläder, kläder och skor. Och lite träning. Det känns som det är på tiden jag tar igen alla timmar i mitt liv då jag bara suttit på mitt feta arsle och svält mig själv istället för att bara röra på arslet och leva ett sunt och normalt liv. Så ja, träning var det.
Jag och Mandie följde med Jens (Mandas pappa) ut och sprang igår så imorgon blir det en tur i skogen igen. Det är så jäkla skönt att träna för man mår så himla mycket bättre efteråt. Det jobbigaste med att träna är bara att pallra sig upp och gå ut. Är som sagt en inomhus människa, hihi.

Nej Så det är vad som gäller nu. Och att plugga. För det är fan bara ett år kvar på gymnasiet för mig. Helt sjukt! Det går på tok för snabbt för att jag ska hinna vänja mig. Så det blir att ta hand om mig från topp till tå i år.

Just det att jag inte har blogat har med att jag kännt att det är jävligt tråkigt och har inte har haft någon "tid" att göra det. Min tid har jag lagt på att ligga i solen 5 % och 95% har varit till att läsa böcker. Tror jag har läst 6 böcker nu i sommar. något sådant. Älskar att läsa, otroligt stimulerande och avslappnande.

Jaha så för att förhindra att jag babblar för mycket vill jag bara tacka för mig så hörs vi när vi hörs.
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0