Black Jesus + Amens Fashion

Amanda ligger och sover (hon ska upp halv fem) och jag är inte trött för fem öre. jag är mer peppad för livet idag. Jag vill verkligen bli något och inte för någon annan, alltså inte någon jävla hollywood kändis utan mer försäljningschef, ekonomichef för något stort bolag. varför? Jo för att jag är som lyckligast när jag får vara kreativ, bestämma och konstigt nog är stressad. det är ett liv för mig. Jag vill ha ett jobb som krävs att man arbetar 50-70 timmar i veckan och tjänar löjligt mycket pengar. Ja, jag är ett kapitalistsvin. eller som Jens uttrycker det, Social-Liberal. Vilket jag nog håller med om. 
nu kommer ett bildspel på det vackraste som någonsin skapats.

Louboutin

 

 
Bottega Veneta
 
 


Burberry London



Chloé

 


Lanvin





Want it all. Allt är från www.Net-a-porter.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0