21 feb 2011

framtiden skrämmer mig något fruktansvärt. Jag fyller 20 år om tre veckor och kan inte förstå hur det har gått så fort. Känns som tider har stått stilla men ändå gått extremt fort.
det är mycket jag vill göra men jag vet inte vad. Jag är så jävla nöjd med mitt liv men samtidigt extremt missnöjd. Är det min männskliga sida om att alltid sträva efter något mer eller är något bara i obalans? Det är det jag inte kan sätta fingret på vilket gör att det känns som tiden står stilla.
När jag lyssnar på gammal musik som breaking benjamin, falloutboy osv. Känns det som jag för några minuter blir 15 år igen och det skrämmer mig. Allt skrämmer mig och det gör inte min strävan efter perfektion lättare.
På torsdag tar jag över kontraktet för min lägenhet vilket är en stor lättnad och glädje. Jag är så stolt över mig själv att jag inte vet var jag ska ta vägen. Snart så kommer allt falla på plats. Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg! :)

2011-02-21 @ 10:21:17
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0