Min femårsplan

det värsta med att vara 20 år och gå ut gymnasiet är att även om det känns otroligt härligt att ha gått ut skolan så kan man inte gå miste om att alla (inte minst en själv) har förväntningar på att man ska ta sig vidare i livet. Vilket för mig är otroligt stressande. jag är inte den som gillar att sitta still utan är mer än gärna en arbetsnarkoman. Grejen är bara att jag vill FÖR mycket så jag har svårt att bestämma mig för vad exakt jag ska göra till verklighet. men eftersom inlägget heter "min femårsplan" så måste jag bestämma mig för något i skrivande stund.
Utan ordning så är detta vad jag vill ska ha hänt inom 5 år:

- Utomlandsflytt.
  Vart kan jag inte bestämma mig för ännu men just nu lutar det åt kanada. Känns som ett Bella-land.
- New york.
  Jag vill så gärna dit. nu. och jag ska dit.

Jag ska fylla den här listan med massa saker men det känns så läskigt att skriva ner något när man inte är säker. alla andra listor jag gjort har jag förverkligat så måste komma på något riktigt bra. Flumminlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0