21 mars 2012

ibland önskar jag att allt skulle vara enkelt. inga problem inga tjafs ingenting. bara frid och fröjd. Jag hade hoppats på att 2012 skulle bli ett bra år men eftersom att det bara är mars och att jag redan stött på femhundra problem så antar jag att 2012 kommer vara ett riktigt skit år.

att jag dessutom saknar att träffa kompisar gör inte saken bättre. Jag har aldrig tid att göra något. För när jag är ledig så är inte mina vänner lediga. Livet är verkligen härligt. Jag vet att jag bara är 21 år och har äntligen fått det jobb jag skrikit efter hur länge som helst nu så känns det ändå som att det är något som fattas.

Jag vill ha ett mindre problemlöst liv med folk runtomkring mig som förstår mig. Antar att det är för mycket begärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0